Battalgazi Belediyesi 4 bin kişiye aşure ikram etti

Battalgazi Belediyesi Muhtarlık İşleri Müdürlüğü, Eskimalatya Muhtarlar Derneği ile Eskimalatya ve Malatya Gençleri Grubu tarafından düzenlenen 13. Geleneksel Aşure Etkinliği'nde yaklaşık 4 bin kişiye aşure ikram edildi.

25 Haz 2026 - 16:20 YAYINLANMA
0 GÖSTERİM

Battalgazi Belediyesi Muhtarlık İşleri Müdürlüğü, Eskimalatya Muhtarlar Derneği ile Eskimalatya ve Malatya Gençleri Grubu iş birliğinde düzenlenen 13. Geleneksel Aşure Etkinliği, Eskimalatya Meydanı'nda gerçekleştirildi.

Muharrem ayı dolayısıyla düzenlenen etkinlik kapsamında hazırlanan aşureler vatandaşlara ikram edildi. Programa katılan yaklaşık 4 bin kişiye aşure dağıtımı yapıldı.

Battalgazi Belediyesi'nin katkılarıyla gerçekleştirilen etkinlik, vatandaşların yoğun katılımıyla tamamlandı. (İLKHA)

Kaynak :
İLKHA

YORUMLAR

Maksimum karakter sayısına ulaştınız.

Kalan karakter: